Polita CASCO incheiata la Compexit mi-a salvat masina

Polita CASCO incheiata la Compexit mi-a salvat masina

In octombrie 2010 am avut sansa de a achizitiona un Seat Leon 1.6 TDI prin intermediul dealer-ului Topcar. Achizitionarea masinii a fost insotita de incheierea politei CASCO, respectiv RCA prin Compexit Asigurari. Impreuna cu ei am ales cea mai potrivita companie de asigurari pentru mine.

 

Pe durata primului an de contract am parcurs 22.000 de km si, din fericire, nu am avut evenimente care ar fi solicitat utilizarea asigurarii.

 

Pentru urmatorul an, 2011, am reinnoit polita CASCO si RCA la acelasi asigurator, considerand – la momentul respectiv – ca fiind cea mai favorabila optiune din prisma unei analize calitate/pret. Reinnoirea am realizat-o tot cu sprijinul Compexit Asigurari, dupa o noua discutie avuta cu consultantii specializati.

 

Verificarile tehnice periodice la 15.000 km, respectiv 30.000 km au fost efectuate in Compexit Service.

 

In aprilie 2012 (16.04.2012) am avut parte si de primul eveniment nefericit, fiind implicat intr-un incident rutier alaturi de alte 2 autoturisme. Acest eveniment rutier s-a soldat cu avarierea autovehiculului. Ca urmare a acestui eveniment, conform procesului verbal, s-au consemnat ca avariate: bara fata, masca fata, capota fata, parbriz, faruri stanga/dreapta, aripi fata, airbag sofer/pasager, ornamente bara, elemente motor.

 

Dupa incheierea formalitatilor generate de eveniment, am apelat numarul de telefon al serviciului de asistenta non-stop Compexit Service si cu ajutorul lor am reusit sa transport autoturismul, pe platforma, la Compexit Service. Tin sa precizez ca a fost vorba de a doua zi de Pasti, iar serviciul de asistenta a functionat impecabil, cinste profesionalismului lor.

 

In realitate, in spatele expresiei „elemente motor” din procesul verbal s-au aflat mai multe componente care au iesit la iveala doar in momentul in care s-a facut constatarea daunei la Compexit Service.

 

A doua zi, dupa formalitatile de predare a masinii consilierului clienti Compexit Service, am luat legatura cu agentul de constatari al firmei de asigurari unde conducatorul care a cauzat accidentul avea asigurarea obligatorie. Dupa o discutie cu acesta precum si dupa discutia avuta cu agentul de constatari, am hotarat sa fac uz de polita CASCO, urmand ca prin regres asiguratorul sa recupeze valoarea daunei.

 

In urma constatarii daunei de catre service si de catre asigurator s-a trecut la evaluarea acesteia de catre fiecare din parti. Acest proces a durat mai bine de o saptamana, asiguratorul inclinand spre varianta daunei totale comerciala, generata de pretul componentelor avariate si nu neaparat de complexitatea disfunctionalitatilor aparute in urma accidentului.

 

Am fost placut surprins sa aflu, in urma discutiei cu consilierul Compexit, ca datorita clauzei din polita mea CASCO, special negocitata pentru clientii COMPEXIT (se considera dauna totala doar daca costul reparatiei depaseste 80% din suma asigurata), se va putea realiza reparatia autoturismului. Datorita interventiei consilierului si a discutiei avute cu asiguratorul am primit avizul favorabil pentru inceperea lucrarilor de reparatie.

 

Timpul necesar finalizarii lucrarii a fost estimat la maximum doua saptamani, oferindu-se o garantie de 2 ani pentru componentele schimbate.

 

Perioada estimata nu a fost respectata, in sensul ca lucrarea s-a finalizat inainte de termentul estimat. Calitatea lucrarii a fost ireprosabila – masina arata ca noua, ca si cum ar fi proaspat scoasa din showroom. Exact cum mi s-a promis la inceputul lucrarii. :)

 

Multumesc frumos intregii echipe COMPEXIT!

 

                                                                                                                                                       Attila