ŠKODA VISION X: studiul crossover-ului urban este prezentat în premieră la Salonul Auto de la Geneva

 

›  Studiul acestui automobil hibrid ŠKODA prezintă o nouă evoluţie a limbajului de design al mărcii

›  Dimensiunile generoase şi suprafeţele tridimensionale  conturează exteriorul modelului VISION X

›  La interior atrag atenţia ecranul color mare şi efectele luminoase impresionante

›  Crossover-ul urban va fi al treilea model produs în serie care va cuceri un nou segment

›  Temelia Strategiei ŠKODA de Creştere 2025 constă în extinderea gamei de modele în segmentul SUV, acest segment cunoscând o expansiune rapidă

Mladá Boleslav, februarie 2018 – Producătorul auto ceh va prezenta viitorul dezvoltării gamei sale de model, arătând în premieră studiul ŠKODA VISION X. Conceptul crossover-ului urban transferă într-un nou segment caracteristicile modelor SUV ŠKODA de succes. ŠKODA VISION X va avea premiera mondială la Salonul Auto 2018 de la Geneva.

Cu dimensiunile sale compacte, ŠKODA VISION X reprezintă însoţitorul ideal pentru cei cu un stil de viaţă activ şi urban. Exteriorul este caracterizat de liniile precise şi suprafeţele clare, accentuând personalitatea dinamică a studiului hibridului finisat la exterior în culoarea FlexGreen. Plafonul având culoarea contrastantă Anthracit îi accentuează caracterul sportiv. Iar barele de protecţie distinctive, pragurile laterale marcante, plafonul panoramic de mari dimensiuni şi jantele din aliaj uşor de 20 de inchi desenează o imagine de ansamblu plină de forţă. Designul cu linii precise şi tăioase a fost inspirat din tradiţia cehă de prelucrare a sticlei.

Interiorul studiului ŠKODA VISION X defineşte un limbaj de design absolut nou, fiind dominat de bordul lat, cu structură ergonomică şi de ecranul color. Serviciile de infotainment şi conectivitate pot fi accesate rapid şi intuitiv folosind acest ecran. Datorită efectelor generate de lumină, elementele iluminate din sticlă de cristal, în combinaţie cu ecranul color creează o ambianţă aparte.

ŠKODA VISION X reprezintă viziunea producătorului ceh în ceea ce priveşte automobilul crossover modern. Adăugând al treilea model în familia SUV de succes, ŠKODA doreşte să se adreseze unor noi grupuri-ţintă şi să crească entuziasmul de care se bucură marca. Extinderea gamei de modele în segmentul SUV, segment aflat în expansiune rapidă, reprezintă temelia Strategiei ŠKODA de Creştere 2025. Până în 2025, ŠKODA AUTO planifică să lanseze şi automobile plug-in hibrid, alături de cele pur electrice. Până atunci, se estimează că fiecare al patrulea autovehicul livrat de marcă în lume va fi un hibrid plug-in sau un automobil electric.

  • ŠKODA VISION X: crossover-ul urban este prezentat în premieră, ca studiu, la Salonul Auto de la Geneva
  • Dezvoltarea limbajului de design caracteristic mărcii îi conferă studiului ŠKODA VISION X o secţiune frontală expresivă, marcată de o puternică forţă dinamică.
 
  • ŠKODA VISION X: crossover-ul urban este prezentat în premieră, ca studiu, la Salonul Auto de la Geneva
  • Luneta înclinată, barele de protecţie sculpturale şi blocurile optice spate cu LED, create din două elemente marchează look-ul dinamic al părţii din spate
 
  • ŠKODA  VISION X: crossover-ul urban este prezentat în premieră, ca studiu, la Salonul Auto de la Geneva
  • Limbajul de design absolut nou creează un interior modern, de înaltă calitate şi foarte expresiv pentru studiul ŠKODA VISION X.

 

ŠKODA AUTO

 

 

 


ŠKODA AUTO

   este unul dintre producătorii auto cu cea mai îndelungată istorie din lume. Compania a fost înfiinţată în anul 1895, în perioada de început a industriei auto. Până în ziua de azi, sediul companiei a rămas la Mladá Boleslav.

   în prezent, în gamă sunt incluse următoarele modele: CITIGO, FABIA, RAPID, OCTAVIA, KAROQ, KODIAQ şi SUPERB.

   în 2017 a livrat peste 1 milion de automobile la clienţii din întreaga lume.

   din anul 1991 face parte din Grupul Volkswagen, acesta fiind unul dintre cei mai de succes producători auto din lume. Alături de automobile, ŠKODA produce și dezvoltă, independent, dar în asociere cu Grupul, componente precum motoare și transmisii.

   îşi desfăşoară activitatea în trei locații din Republica Cehă; produce în China, Rusia, Slovacia, Algeria și India, în principal prin intermediul unor parteneriate încheiate în cadrul Grupului, precum și în Ucraina și Kazahstan cu parteneri locali.

   are la nivel mondial peste 30.000 de angajați și este prezentă în peste 100 de piețe.