/
compexit-skoda

NOUA FABIA MONTE CARLO: CONTINUAREA TRADIȚIEI

NOUA FABIA MONTE CARLO: CONTINUAREA TRADIȚIEI

În a patra generație a gamei FABIA, FABIA MONTE CARLO, condimentată și sportivă, va atrage din nou pasionații de sport cu motor. Mașina este perfectă pentru șoferii care doresc să se bucure de a fi pe drumuri la volanul unei mașini puțin speciale. În același timp, noul FABIA MONTE CARLO oferă ocupanților tot confortul, confortul și tehnologia celei mai recente versiuni a popularului hatchback.

Desemnarea MONTE CARLO a apărut pentru prima dată pe o ŠKODA în 1936: magnificul roadster ŠKODA POPULAR MONTE CARLO, care a valorificat performanțele uluitoare ale producătorului de automobile ceh în celebrul raliu de distanțe lungi. În istoria modernă, tradiția modelelor cu spirit sportiv a fost reînviată în 2011 cu FABIA MONTE CARLO. De la început, această tradiție a făcut referire la succesul mărcii în sporturile cu motor, oferind un aspect sportiv combinat cu caracteristici și echipamente excelente.

FABIA MONTE CARLO a atras în mod tradițional, în principal, pasionaților de sport și de stil de viață activ. Din nou, în cea mai recentă versiune, elementele și detaliile negre, inclusiv grila radiatorului, capacele oglinzilor exterioare, marginea spoilerului din bara față reproiectată, ornamentele decorative de pe pragurile laterale și difuzorul din spate, conferă mașinii un aspect izbitor. Mașina vine cu jante exclusive din aliaj Proxima de 16 inchi sau roți opționale din aliaj Procyon de 17 inchi cu inserții aerodinamice în negru și jante Libra de 18 inchi.
Detalii precum placa MONTE CARLO și emblema de pe volan, geamurile spate și laterale colorate și opțiunea de a comanda un acoperiș vopsit în negru completează impresia de ansamblu. Toate aceste aspecte accentuează liniile dinamice ale FABIA de a patra generație.

„Această ultimă variantă MONTE CARLO aduce în atenție designul semnificativ mai emoționant al noii generații a patra FABIA. Caroseria este mai lungă, mai elegantă și mai lată, dând un sentiment de dinamism care este îmbunătățit și mai mult de șorțurile față și spate specifice modelului. Detaliile negre, precum cele de pe grila radiatorului sau oglinzile exterioare, identifică la prima vedere noul model de vârf și continuă tradiția variantelor MONTE CARLO”, spune designerul șef ŠKODA Oliver Stefani. Spune
Oliver StefaniOliver, Designer șef ŠKODA

Conceptul dinamic se reflectă și în interior, care este dominat de vopsea neagră cu detalii roșii și de un volan multifuncțional cu trei spițe îmbrăcat în piele și levier de frână de mână. Elementele decorative ale părților interioare au primit un finisaj din carbon, iar scaunele sport cu tetiere integrate sunt o caracteristică dominantă. Aici găsim și elemente în roșu, bara orizontală de pe planșa de bord și alte părți ale interiorului este de asemenea roșie, iar iluminarea ambientală cu LED-uri este aceeași culoare. Aspectul sportiv este îmbunătățit și mai mult de capacele pedalelor din oțel inoxidabil.

small_FBA_NG_H_MC_001_1121_low-1920x1129.jpg
ŠKODA FABIA MONTE CARLO

 

Tehnologie de vârf

FABIA MONTE CARLO se laudă cu tehnologie de ultimă oră. O opțiune disponibilă, de exemplu, este un cockpit virtual de 10,25 inchi al cărui aspect este adaptat pentru această versiune de design. Caracteristicile comode și practice ale mașinii pot include un parbriz încălzit, volan încălzit, infotainment cu o dimensiune a ecranului cuprinsă între 6,5 și 9,2 inchi și, datorită eSIM-ului integrat, puteți fi mereu online. Acest lucru permite, de asemenea, proprietarului să acceseze ŠKODA Connect și serviciile online mobile. FABIA MONTE CARLO poate fi echipat și cu asistentul vocal Laura, care înțelege cincisprezece limbi. Există opțiune pentru oglindirea telefonului mobil sau încărcarea fără fir, iar FABIA MONTE CARLO are până la cinci porturi USB-C. Echipamentele de siguranță pot include până la nouă airbag-uri, care, împreună cu construcția sofisticată a mașinii și gama de sisteme de siguranță și asistenți, i-au adus celei mai recente generații FABIA o evaluare de cinci stele la testele de impact Euro NCAP. Topul sistemelor de asistență este unul numit Travel Assist, care permite conducerea asistată, combinând controlul adaptiv al vitezei de croazieră, senzori și camere cu ultrasunete și un sistem de menținere a benzii. Asistentul de parcare este de asemenea impresionant. Ancorele ISOFIX pot fi găsite în spate pe cele două scaune exterioare și în față pe scaunul pasagerului.
Farurile unei mașini sunt o altă caracteristică importantă de siguranță, iar FABIA MONTE CARLO vine cu tehnologie LED în standard, cu faruri Full LED disponibile opțional. Sunt disponibile și farurile de ceață, iar farurile spate cu tehnologie Full LED sunt o altă opțiune disponibilă. O altă sferă în care mașina excelează este aerodinamica: FABIA MONTE CARLO se mândrește cu un coeficient de rezistență de cd 0,28, cel mai bun din segmentul mașinilor mici. O modalitate prin care se realizează acest lucru este prin intermediul unor „labre” speciale în fața radiatorului motorului, care închid accesul aerului la radiator atunci când cerințele de răcire sunt scăzute, îmbunătățind astfel circulația aerului. Aerodinamica de înaltă calitate ajută, la rândul său, la reducerea consumului de combustibil.

Patru motoare

Noile sisteme de propulsie contribuie, de asemenea, la reducerea consumului de combustibil, iar gama disponibilă o reproduce în esență pe cea a ŠKODA FABIA standard. Versiunea de bază este 1.0 MPI EVO cu aspirație naturală cu trei cilindri care furnizează 59 kW de putere și 93 Nm de cuplu și este cuplat cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte. Transmisia manuală cu cinci trepte este disponibilă și la mașinile echipate cu motorul 1.0 TSI EVO, care generează 70 kW și 175 Nm de cuplu. Versiunea mai puternică a lui TSI EVO cu trei cilindri (81 kW, 200 Nm) oferă o gamă de transmisii: manuală cu șase trepte și DSG cu dublu ambreiaj cu șapte trepte. The four-cylinder 1.5 TSI EVO, with 110 kW and 250 Nm of torque, is topped by a seven-speed DSG transmission as standard. In this version, the FABIA MONTE CARLO reaches a top speed of up to 225 km/h and accelerates from 0 to 100 km/h in just 8 seconds.